
Ψυχολογική αξιολόγηση παιδιών
Η ψυχολογική αξιολόγηση του παιδιού πραγματοποιείται πριν ή κατά την διάρκεια της θεραπείας. Με την χρήση ειδικών ψυχομετρικών εργαλείων ο θεραπευτής δημιουργεί ένα γνωστικό-ψυχολογικό προφίλ για το παιδί και εντοπίζει τις αδυναμίες τους με σκοπό την δημιουργία θεραπευτικού πλάνου.
Ορισμένα από τα αξιολογητικά εργαλεία που χρησιμοποιούμε είναι τα:
- S.E.B.A.
- S.C.A.R.E.D
- Νοητικός έλεγχος WISC-VI
- Μαθησιακή Αξιολόγηση / Μαθησιακός Έλεγχος
- Α-τεστ
- Ανάλυση παιδικού σχεδίου (Οικογένειας, Ανθρώπου, Δέντρου, Σπιτιού)
- Παρατήρηση ελεύθερου παιχνιδιού
- Σχέδιο συναισθημάτων
- Αθηνά τεστ Διάγνωσης δυσκολιών μάθησης
Λογοθεραπευτική αξιολόγηση παιδιών
- Δοκιμασία εκφραστικού λεξιλογίου
- Δοκιμασία φωνητικής και φωνολογικής εξέλιξης
- TOPL -Test of Pragmatic Language (Terasaki- Phelps)
- BoehmTest of Basic concepts Prescool -3rd edition
- Prescool Language Scale-3rd edition
- Derbyshire Language Scheme –DLS (Knowles& Masidlover)
- Action picture test- The Renfrew Languare Scales , Speechmark,Catherine Renfrew (Αξιολόγηση της σύνταξης )
- DELV (Diagnostic Evaluation of Language Variation) Αξιολόγηση πραγματολογικού τομέα.
- Εργαλείο Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης για παιδιά µε Αυτισµό
Εργοθεραπευτική αξιολόγηση παιδιών
Χρησιμοποιούνται ενδεικτικά τα:
- ABC Movement Test
- Developmental Test of Visual Perception (DTVP-3)
- SENSORY PROFILE -2 (βρεφών, παιδιών, ενηλίκων)
- Visual-Motor Integration Test (V.M.I)
- PEABODY Motor Proficiency Test
